Jose Ahosen workshopit ovat viihteellisiä, mutta tiukkaa asiaa sisältäviä paketteja, joissa yleisö oppii paljon käytännöllisiä vinkkejä vuorovaikutukseen ja käytännön psykologiaan. Vinkit eivät ole teoriapohjaisia, vaan oikeassa elämässä ja taikuuden viitekehyksessä testattuja ja hyväksi havaittuja metodeja.
Mentalistin tekniikat liiketoiminnan vuorovaikutteisuuteen
Ei temppuja, vaan toimivia psykologisia tekniikoita
- Työkaluja ihmisten tulkintaan (mikroilmeet, kehonkieli)
- Ostoprosessin psykologiset kummallisuudet ja niiden hyödyntäminen liike-elämässä
- Suggestio & hypnoosi ja miksi näistä pitäisi olla kiinnostunut
- Motivointi. Kuinka innostaa sekä motivoida työntekijöitä ja asiakkaita
Kuinka lukea ajatuksia – mentalistin työkalut vuorovaikutuksessa
Mentalisti Jose Ahonen käyttää mikroilmeitä yhtenä työkaluna luodakseen vaikutelman ajatusten lukemisesta. Luento on viihdyttävä ja se sisältää täyttä asiaa ja oikeasti toimivia tekniikoita parempaan vuorovaikutukseen ja ihmisen lukemiseen.
Mikroilmeet ovat kasvoilla hyvin nopeasti käväiseviä ilmeitä, joita ihminen tuottaa ja tulkitsee alitajuisesti. Mikroilmeitä ei voi teeskennellä ja niitä on hyvin vaikea peittää. Mikroilmeet antavat viitteitä henkilön tunnetilasta tai reaktiosta esimerkiksi esitettyyn kysymykseen. Ne ovat universaaleja ja kulttuurista tai kasvatuksesta riippumattomia.
Jose Ahosen luennolla opit:
- Mitä ovat mikroilmeet
- Kuinka niitä tulkitaan
- Mitä mikroilmeistä voidaan päätellä
- Kuinka kysymykset / vuorovaikutus rakennetaan siten, että mikroilmeiden havaitseminen on mahdollisimman helppoa
Viraali- ja sissimarkkinointi – näin teet sen oikein
Jose Ahonen on luonut tai ollut mukana luomassa useita viraali-ilmiöitä. YouTubessa hänen videoitaan on katsottu yli 30 miljoonaa kertaa. Josen ”Magic for Dogs” -videot saavuttivat yli 10 miljoonan katselukerran ensimmäisellä viikollaan. Hän on tuottanut videoita Nelosen Radio SuomiPopille “Huijarit”-projektissa, joiden videoita on pelkästään Facebookissa katsottu yli puoli miljoonaa kertaa.
Jose Ahonen on ollut myös mukana luomassa ilmiötä käsityöoluen parissa. Brewcats “Tytötkin Panee!”-projekti sai ennätysajassa valtavan somehuomion, jonka myötä Brewcatsien ensimmäinen olut myytiin loppuun ennen kuin pisaraakaan oli valmistettu. Kyselyitä ja kiinnostusta on tullut myös ulkomailta ja projekti nosti hetkessä Sideshow Breweryn Suomen kiinnostavammaksi mustalaispanimoksi.
Voit kutsua Josen luennoimaan viraali- ja sissimarkkinoinnista tai sparraamaan ja ideoimaan yrityksellesi houkuttelevampaa markkinointia räätälöidysti.
Katso myös: Taikuri Jose Ahonen
Huom! Jose Ahonen hoitaa tyylikkäästi myös tapahtuman juonnot.