
MagnumLive suunnitteli ATOY Automotive Finland Oy:lle AUTO 2016 -messuille aivan uudenlaisen messuosastokonseptin: messuosaston lisäksi kokonaisuuteen kuului piiloelementti, salakapakka. ATOY:n osastolla olevasta pienestä puisesta ovesta osa messukävijöistä pääsi palaamaan vuonna 1930 perustetun ATOY Oy:n juurille, 30-luvun tunnelmaa huokuvaan, hämyisesti sisustettuun salakapakkaan.
MagnumLive vastasi suunnittelun lisäksi myös messuosaston toteutuksesta ja tekniikasta. MagnumLiven messutiimi rakensi ja sisusti ATOY:n messuosaston salakapakkoineen alusta saakka itse.
Ensimmäistä kertaa järjestetyssä uudenlaisessa autotapahtumassa, AUTO 2016 –messuilla Messukeskuksessa vieraili viikonlopun (18.-20.11.2016) aikana noin 31 000 kävijää. Messukeskuksessa järjestetyssä autoilun megatapahtumassa oli 80 näytteilleasettajaa sekä satoja näyttely- ja koeajoautoja.
ATOY Oy:n osasto herätti tapahtumassa suurta kiinnostusta sekä kävijöissä että muissa näytteilleasettajissa. Messuosaston tilaaja kertoi messuosastolla käyneiden asiakaspalautteen olleen positiivista ja osasto sai aikaiseksi toivotun WAU-ilmiön.
Haluaisitko sinä yrityksellesi ja tuotteillesi muista erottuvan messuosaston? Ota yhteyttä messutiimiimme klikkaamalla tästä.
Kuvia ATOY:n messuosastosta ja salakapakasta: